måndag 16 februari 2009

Hejsan hoppsan lillebror!
Sitter hos Sofia nu. Hon sover nu, Hon ska ju till skolan imorgon. Jag känner mig FET. Ätit massa chips,choklad och druckit 2 liter cola. Titta lite på dog whisperer innan. Det var en dalmatin med som hette lucy. Stackars hund!! Så tjock va den.. Lite fett till och den hade fan rullat fram. Och människorna hade aldrig tagit den på en promenad. Varför skaffa hund om man inte tänker gå ut med den? Och så var den aggressiv som få.. Stackars hund! Åh, måste ringa och avboka tandläkaren också. Hem till Linda istället. Mys! fastän hon är lite trög ibland, så älskar jag henne ändå. Sötnos! <3 Men sofia var söt som laga mat åt mig innan. Var hungrig som ett djur i bur!!! Jag älskar mat. XD Colan är snart slut! vaihelvete..

Puss på er!!

/E.P

2 kommentarer:

  1. Köp mer i morgon!!! Usch du har helt rätt har man husdjur finns det en viss nivå man måste vara över flr att få ha de småliven hos sig.

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mer idag! :P Ja. man borde nästan ta körkort för att få ha hund. :P ALLA borde gå hundkurs!

    SvaraRadera